Maaddeelejine

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Madde - 17 juli 2012 19:19


I wish i could be with you every day <3


På jobbet har jag en timmes lunch, brukar antingen lyssna på musik i min

mobil eller läsa min bok men idag kom min plast syster Bella och shoppa

lite med mig efter att jag ätit. Kändes bra att komma därifrån man är hela

tiden varje dag, kan vara bra med variationer ibland. Men ville shoppa utan

att vara stressad men det får bli en annan dag helt enkelt. På jobbet har vi

haft kunder precis heela dagen, inte vart en lugn stund och jag är helt slut

efter den dagen så nu blir det att bara ta det lugnt hela kvällen :)


 


Jag som älskar blått, fastnade för den direkt och fick den för bara 50 kr :)

Fast det är xs är modellen lite stor men ska sy in så den passar mig <3


Av Madde - 17 juli 2012 08:43


A new beginning  


Hej allihopa. Har bloggat på bloggspace förrut men den sidan har kraschat

och nu är jag här istället. Men det känns spännande att börja om på nytt :)

Blir inte speciellt långt inlägg just nu, ska snart cykla till jobbet men blir att

skriva mer när jag kommer hem. jobbar från tio till sex idag sen är det redan

onsdag imorgon. Vi hörs senare, hoppas alla får en toppen tisdag <3


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards