Maaddeelejine

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Madde - 1 augusti 2012 19:11

Vilken dag det här har vart, gjort allt möjligt men det har vart en bra onsdag.

Satt uppe till ett ïgår natt & kollade på Sex And The City som alltid på något

sätt gör en glad. Vaknade halv tio imorse utav att magen kurrade (som vanligt)

försökte att somna vidare men morgon hungern efter frukost vinner alltid över en.

Runt lunch tid cyklade jag iväg till skolan för absolut sista gången där jag gick en

kurs i 4månader, lämnade in mitt närvaro papper från praktiken och berättade att

jag inte hade fått varken extra eller deltiden vilket dom blev chockade över eftersom

det gick jätte bra för mig och det lätt bra från deras sida också men ibland går det ju

inte alltid som man tror. När jag kom cyklandes precis utanför mitt hus kommer både

mormor och morfar, det var precis dom jag behövde träffa då  .


Som varje onsdag åker jag iväg och gymmar med världens bästa Anna som jag

aldrig skulle vilja byta ut mot någon annan för hon är den som förstår sig på mig.

Fy satan vad det blåste på vägen ditt när jag cyklade men när jag nästan var där

träffade jag på min bästa vän Steffi som jag inte sett på väldigt länge så vi stod

och babbla ett bra tag. Dagens gympass var svettigt och jobbigt men jag älskar

det varje sekund. Cykel turen hem däremot var INTE rolig,fyhelvete vad det blåste

på bra alltså. Jag kom knappt fram, mina ben var helt slut och jag var hungrig så

ville nästan att någon skulle ta mig hem men till slut kom jag äntligen hem och nu

finns det inte en gnutta kraft kvar i kroppen, måste äta något. Ikväll vid tio är det

So You Think You Can Dance, nu börjar tävlingen på riktigt, let the game begin :)

 


  

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards