Maaddeelejine

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2012

Jag vill känna att jag lever mitt liv <3

Av Madde - 5 augusti 2012 19:39

Igår kväll spelade Jag, Älsklingen, Anna och Robin disco bowling på Strike

från nio till tio. Det är riktigt roligt med bowling, något som jag tänka mig att

göra ofta. Brukar alltid få EN strike antingen den första halvtimmen eller den

andra men den här gången fick jag ingen. Min älskling vann, vilken plats jag

kom på hade jag ingen anning om för så pass kul hade jag med dom bästa.

Efter en spännande match gick vi vidare till Pitchers, prata och skratta vilket

behövdes kände jag. Där satt vi i några timmar, ville inte att kvällen skulle ta

slut. Innan vi åkte hem gick vi till McDonalds för att äta lite mitt i natten haha

men det blev iallafall mer prat och skratt. För mig betyder den här kvällen en

hel del, äntligen har jag hittat en pojkvän som vill göra saker och träffa mina

fina vänner. Tycker det är ur kul att hitta på saker i par så där, det är mysigt

på något sätt för stämningen blir helt annorlunda än om alla bara är vänner.

Vi kom hem runt ett tiden och vi båda slockna i sängen direkt, vilken lördag<3

 

Jag och min underbara fina bästa Älskling :)<3


 

Robin och världens bästa människa på denna jord, Anna <3 :)


Söndagar är nästan alltid tråkiga men jag som alltid är i farten gjorde den här

dagen till en väldigt trevlig söndag måste jag säga. Jag, Mamma och hennes

kille åkte ut till Hamnen och gick en långpromenad med våra hundar. Vid den

här tiden är det riktigt vackert vid hamnen. Något av det vackraste jag vet är när

solen glänser på vattnet, kan sitta och stirra på det i flera timmar. Efter en härlig

promenad åkte vi till IKEA och kollade runt på allt möjligt. Där kan man gå runt

i flertal timmar och man vill nästan köpa med sig allt. När vi till slut var klara så

åkte vi hem, jag käkade lite och gick en power walk promenad vilket aldrig sitter

fel plus att jag gick fortare än vad jag brukar så nu är jag heelt slut, bra söndag =)<3


 


 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 2 december 2020 13:47


Jag älskar julen. Allt som har med julen att göra. Julmusik, julfilmer,  julpyssla, julpynta här hemma, stämningen av julmys❤. Det här är första året första gången i mitt liv som julkänslan inte är där vilket beror på många olika faktore...

Av Madde - 1 december 2020 23:19


Sista månaden på det här året,vilket år det varit. Det kan ni nog  alla hålla med om. När man tänker tillbaka till den här dagen fast förra året kunde man aldrig föreställa sig vad vi hade att vänta på men lika bra var väl det. Mina förhoppning...

Av Madde - 2 augusti 2020 17:20


Kan man komma över ett trauma som man varit med om sen ung ålder? Det är en fråga jag ställer till mig själv varje dag,ibland flera gånger och blir samma svar varje gång - jag vet inte. Det kanske handlar om hur du är som människa,hur du hanter...

Av Madde - 31 juli 2020 22:55


Varför glömmer vi alltid hur bra man har det? Särskilt vi som bor i sverige. Det är hemskt hur andra länder är fattiga,där det ständigt är krig,alla dom här flyktinglägren. Dom är många. Många länder som skulle byta mot vårt liv in a heartbeat....

Av Madde - 29 juli 2020 20:47


Jag har väl en slags hat-kärlek till livet lika mycket i jämföring som att allt går både upp och ner. Livet består av många aspekter i livet vi alla ska gå igenom på gott och ont. Man ska vara barn,kanske gå igenom en skilsmässa där vi ska best...

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards