Maaddeelejine

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Madde - 13 september 2012 15:31

Den här veckan har vart tung,brukar sova uruselt på nätterna men dom här dagarna

har jag somnat direkt när jag lagt mig, sovit hela natten & vaknat när alarmet ringer.

Då borde jag vara utvilad och pigg? Men nej inte det minsta, när klockan ringer och

jag ska upp känns det som om jag precis somnade. Har vart så pass trött att jag vill

gråta och somna om för att jag känner mig helt slut fast jag har sovit hela natten och

det brukar jag aldrig annars göra och då vaknar jag nästan jämt utvilad & pigg men

tror att jag har kommit på VARFÖR det är så här men först ska jag skriva om de jag

vill komma fram till. På eftermidagen idag var våran klass på ett studiebesök,vi gick

till Hälsocentret där man får gå på kurser gratis. Jag har hittat två kurser som jag ska

börja på. Det ena är Medicinsk Yoga för personer som är stressade,jag är stressad

dygnet runt på grund av tankar, oro, värk i magen, val och beslut om olika saker här i

livet som gjort att min kropp börjar säga stopp nu. Det andra är att man går i en grupp

från 6 till 8 stycken där vi alla har Panikångest och kommer få dela med av historierna

vi vart med, där vi kommer dela våra känslor. Så det jag vill komma fram till är att jag

är helt säker på att jag vart extra trött den här veckan är för att jag har för mycket att

oroa mig för, jag har känt av min panikångest flera gånger varje dag vilket var länge

sen. På grund av all oro får jag ont i magen och det slutar i stress, nu har jag kommit

fram till att jag MÅSTE börja ta hand om mig själv, tänka på mig själv för annars så

kommer jag aldrig orka med någonting. Det måste bli en förändring,just nu är allt

bara jobbigt, det har blivit för jobbigt och jag vill känna att jag lever mitt liv på riktigt.

 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards