Maaddeelejine

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Madde - 1 oktober 2012 15:38

Det blev en jätte lyckad födelsedag igår, kan verkligen inte bli mer nöjd för den

var helt fantastisk på alla sätt. Fick ett super fint halsband utav min älskling, jag

blev verkligen rörd och nu har jag med mig honom vart jag än är. Hela min stora

familj kom som alltid,för mig är familjetid väldigt viktigt för jag älskar och umgås

med dom allihopa. Fick många fina paket som tillexempel en tröja,en mysig filt

och kuddar i tiger/leopardmönster, biokort, pengar, presentkort på New Yorker

och massa annat. Medans vi satt och fika kollade jag runt på min familj och min

pojkvän, jag älskar när jag får vara nära dom för då känner mig så omtyckt och

inte ett dugg ensam. Jag är jätte jätte nöjd med min födelsedag,tack alla mina

fina som gjorde min dag till den bästa. Sen fick jag somna i min älsklings famn

och jag kunde sova med ett lugn i kroppen som var länge sen, helt underbart :)<3


 

Äkta kärlek<3


 


Jaag och världens BÄÄSTA Anna :D<3 


 

You rock my world babe (K)<3 :)



   

 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards