Maaddeelejine

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Madde - 16 oktober 2012 15:27

Ursäkta mitt språk men fyhelvete vilket ösregn vi hade här igår kväll, när jag skulle gå till bussen

för att åka till dansträningen hjälpte det knappt att man hade paraply, det regna och blåste på en.

Byxorna blev blötta, i skorna var det som att gå i två vattenpölar INTE KUL någonstans för jag frös

som en tok! Men idag kan jag skratta åt det, man går där och små buttrar med sig själv lite tyst så

där för att det är kallt och paraplyet vänder på sig ut och in, så knas det kan bli ibland. Imorse ville

jag verkligen inte upp, hade ätit riktigt dåligt igår, somnade med hungrig mage och det sluta med

att jag kände mig halvt risig imorse men det har jag tagit igen idag med att ätit bättre, tummen

upp där för mig. Som jag skrev igår har jag kommit in på en ny skola men på tisdagar & fredagar

är jag ledig, men jag är fortfarande inskriven på Folkhögskolan till den 9novemeber så då frågade

jag min ena lärare idag om jag fick komma dom lediga dagarna och det fick jag absolut göra för

jag går fortfarande där. Det gör mig mycket lugnare och gladare för då får jag två extra veckor

till med världens bästa människor och den 9november som är en fredag ska vi ha som ett " hej

då avslut hela klassen" vi får hitta på nästan precis vad som helst vad vi vill göra och det känns

kanon bra att jag får vara med den dagen, då får jag mitt avslut som jag vill ha. Men jag hatar

verkligen avslut, varför måste allt bra ta slut till slut? Om man hamnat med människor på ett

ställe där jag vill vara VARFÖR kan man då inte få vara kvar där? Nej det där förstår jag inte,

och tycker inte om heller. Men nu får jag inte tänka så utan jag ska njuta varenda sekund som

jag får spendera med min klass för det är dom som gör alla mina dagar, you rock my world <3

 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards