Maaddeelejine

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Madde - 8 november 2012 17:34

Jag har sovmorgon nästan varje dag under veckorna när jag går i skolan förrutom torsdagar och jag som

redan inte tycker om torsdagar för den är alltid seg och man vill bara att det ska vara fredag. Imorse gick

jag upp kvart över fem, bussen går sju och jag måste hinna med allt vilket är precis. Men vakna upp med

ont i halsen och öronen men andra timmen på lektionen i skolan gick det bara bort poff, tack och lov säger

jag bara för missar jag en lektion i skolan är jag körd! Matte lektionen gick jätte bra idag faktiskt, sa till

min lärare att när hon ger igenom för alla i speed fart flyger alla siffror i mitt huvud och jag blir yr,det är

som att sitta i en karusell som aldrig slutar snurra. Min lärare satte sig ner med mig, förklarade några tal

för mig och därefter kunde jag göra tre sidor helt själv? Men det var inte 5000 minus kallt i klassrummet

idag och det hjälpte nog min koncentration ganska mycket bättre också. Naturkunskapen, jisses amalia

vilken tråk lektion det blev. Att sitta med atomer, kemi och annat i fyra timmar som inte ens intresserar

mig gjorde att tiden gick otroligt fort. Vid tre redan var jag jätte hungrig, det var becksvart ute, jag var

uttråkad och hade slutat lyssna. Känns som om jag har vart i skolan i tre dagar utan att vart hemma men

nu är äntligen skolveckan över och min helg börjar redan nu. Ikväll kommer äntligen min älskling hit och

det ska bli super duper mysigt, det är de som fått mig att orka igenom den här långa dagen .. Henke <3

 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards