Maaddeelejine

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Madde - 11 november 2012 16:22

Hela helgen har jag gått runt och känt mig orolig, ska jag hoppa av skolan för att söka jobb eller ska

jag fortsätta? Men tänk om jag inte får pengar utav csn om jag vill fortsätta plugga och att jag måste

gå hemma? Jag vill plugga, nej jag vill söka jobb, eller nej förresten jag vill plugga, nej förresten jag

vill ha ett jobb och så där har det åkt runt i mina tankar hela helgen. Men nu har jag kommit fram till

vad jag vill göra. Imrgon ska jag till skolan, säga att jag tänker hoppa av för csn bara bråkar med mig,

jag trivs inte överhuvudtaget på den där skolan och det är alldeles för svårt för mig. Känner stark hur

jag vill vill ha ett jobb nu, tjäna mina egna pengar, kunna köpa saker för mina pengar och kunna spara

pengar. Efter jag skrivit av mig blir det att gå till arbetsförmedlingen för att skriva in mig igen,få mina

pengar från försäkringskassan som vanligt sen hem för att söka jobb och fixa mitt cv. Detta känns som

det helt rätta beslutet, jag vill känna mig vuxen för en gångs skull & leva mitt egna liv där jag mår bra :)

 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards