Maaddeelejine

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Madde - 12 november 2012 13:11

Nu är det gjort, åkte till skolan och skrev av mig vilket känns jätte bra för nu kan jag andas ut ordentligt.

Dirket därifrån gick jag till arbetsförmedlingen och när jag satt där för att vänta på min tur ringer mobilen

och det är min handledare på arbetsförmedlingen. Jag kunde gå upp en trappa och prata med henne, slapp

sitta tjugo nummer för att vänta på min tur. Berättade att jag hade hoppat av skolan och vill nu bara söka

jobb men enligt henne var det dumt gjort av mig. Men här har jag pluggat varje höst sen jag tog studenten,

NU vill jag ut i arbetslivet och krävde att ge mig något seriöst som leder till något. Så på måndag börjar jag

på Eductus i ett halvår, dom första sex veckorna går man i grupp och sen blir det egen tid med coachen =)

Min fina vän Anna som jag lärde känna via en annan utbildning går redan där sen idag, hoppas hoppas att

jag får komma i hennes grupp för det skulle göra det så mycket roligare<3 Jag ska ta det väldigt lugnt idag

för jag håller på att bli smått sjuk, på dagarna mår jag jätte bra sen på kvällarna har jag ont i öronen, ont

i halsen och känner mig varm så jag sover inte speciellt bra men sen på morgonen mår jag som vanligt :S?

Jag som har dansträning ikväll, får ta det lugnt och vara med på det viktigaste. Nu blir det att kolla på lite

serier, nu har alla oros tankar och värken i magen försvunnit, fyfan vad sköönt, nu kan jag andas ut :´D<3

 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards