Maaddeelejine

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Madde - 7 december 2012 15:35

Gokvällens =)


Den där rundan på stan med Ida blev inte speciellt lyckad, hon hoppar på tre busshållplatser efter mig men

när vi är vid hennes hållplats är hon inte där men då ser jag Ida flaxa med händerna och bara faan för hon

missade bussen haha bra där. Så det blev en snabbis ner själv, ni vet den där eller för er som har eller haft

en gammal mobil så måste man ha en sladd som man stoppar hörlurarna i och den andra änden i mobilen för

att kunna lyssna på musik, vad kallas dom? Den hade iallafall gått sönder som alla andra elftetusende gånger

men tur att den bara kostar 100kr. Klockan tre inatt åkte mamma & hennes kille till arlanda, tjugo i åtta så

lyfte planet till Spanien. Medans dom är borta en hel vecka ska min älskling bo här med mig, det ska bli såå

mysigt :D Somna tillsammans varje natt, vakna tillsammans varje morgon, komma hem till varandra, laga

mat tillsammans och bara ha varandra nära, det kan fan inte bli bättre <3

   

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards