Maaddeelejine

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Madde - 8 december 2012 15:48

Igår var det final i XFactor och det kändes i luften genom tv rutan vilken stämning det var. Men hade lite

svårt för att Isak och Benny var i finalen, jag hade hellre sett Alex, J.E.M & Awa i final för det hade vart

helt rätt! Fast måste säga att Isak och Benny gjorde väldigt bra ifrån sig men att göra sitt bästa just till

finalen & en gång gör det absolut inte rätt att någon av dom skulle vinna för då hade jag blivit förbannad.

Rätt ska vara rätt, Awa tog hem hela jäkla tävlingen och det var helt RÄTT :D En liten 14-årig tjej,tycker

det är bra coolt plus att hon fick sjunga duett med Loreen, hur stort är inte det liksom? Stort grattis till

Awa, hon kommer bli stor över hela världen, det vet jag. Ikväll är det en massa bra filmer på tv, för er

som också vill se något bra kan jag rekommendera Så mycket bättre (sista avsnittet dock) det är Darins

tur att få lyssna på sina låtar och jag kan knappt vänta för det kommer bli grymt bra låtar! Halv tio på

sexan är det Scary Movie (den första filmen) och den bästa. Sen halv tolv är det The Skeleton Key som

är en riktigt bra film med min favorit skådespelare. Just nu har myst ner mig i soffan med älsklingen

och vi tittar på Harry Potter som går på sexan, tror det är den andra filmen. Måste säga att jag är inte

ett dugg avis på mamma som är i spanien i värmen för den här riktiga vintern som kommit är den som

man väntar på varje år och nu när den äntligen är här på riktigt så njuter jag verkligen av den :) <3


 


 




Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards