Maaddeelejine

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Madde - 13 december 2012 14:14

Godagens :)


Vad skönt det är att vara ledig dagen innan fredag men det stoppade inte mig att ställa klockan på sju

imorse för att kolla på Lucia även fast jag vet att det också går ikväll men det har liksom blivit som en

tradition och jag gillar det, lite så där svensson liv. Det här året var dom i Uppsala kyrka, Helen Sjöholm

sjöng två sånger ( wow vilken röst den kvinnan har) och Benny Andersson (från abba) spelade på piano :)

Lite besviken blev jag det här året på kören, dom hade ingen klang i sina röster, många sjöng falskt och

dom gjorde om många av våra fina vanliga julsånger som jag personligen tycker att dom ska vara precis

som dom är. Men annars var det jätte bra, ska försöka få pojkvännen min att kolla på reprisen som går

ikväll, tycker det är mysigt och jag är en sån där som vill göra "första gången" men en ny pojkvän & med

det menar jag att dom här speciella tiderna som jag gjorde med mitt ex vill man nu ha nya minnen ihop

med sin nya pojkvän, ni förstår nog vad jag menar (bara jag som är dålig på att förklara haha)! När det

var slut på Lucian fick jag slå igen mina ögon och sova hur läääänge jag ville och det gjorde jag,till elva

och det var riktigt skönt. Har precis ätit mat,ska laga mat till min älskling som ska stå på bordet när han

kommer hem från jobbet, tycker om att skämma bort han lite men han jobbar och sliter så hårt så tycker

han förtjänar det. Ajust ja på lördag ska jag, mamma, mormor och morfar på Lucia Konser i Domkyrkan

som vi går på varje år och det ser jag fram emot jätte jätte mycket, dom sjunger alltid otroligt vackert<3


 



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards