Maaddeelejine

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Madde - 2 januari 2013 17:37

Sen det tog slut i fredags är idag första dagen jag är ledsen, dom andra dagarna har jag vart arg

och förbannad men idag kom alla mina känslor ifatt mig. Har settat hemma i flera dar nu och jag

ville bara komma hemifrån idag, det finns så mycket minnen här hemma och jag vill bara glömma.

Tog först en fika med Martin och Dennis, blev sen en runda på stan med barndomsvännen Daniella

och det var jätte kul att träffa henne. Om inte jag hade träffat dom hade jag brytit ihop och haft

en skit jobbig dag men nu känns det mycket bättre. Men fy vad jag tycker det är jobbigt att vara

ute bland folk, känns som om alla kollar på en och att dom vet vad som hänt, direkt killar kommer

emot en får jag panik. Huvudet åker ner i sjalen, jag får svårt att andas och jag vill vara därifrån.

Jag har aldrig tyckt så illa om mig själv som jag gör nu, känns som om det är mig det är fel på ju ..

Men mina fina vänner gör mig så mycket starkare, dom är ett helt fantastiskt stöd för mig :´) <3


 

Jag :)


 

Dennis :)


 

Bästa vännen Martin :)


 

Min barndomsvän Daniella :)<3


 

Hittade den här fina ögonskuggan på H&M 129:- och det här fina armbandet på Glitter som kostade 99 kronor

men det var rea så jag fick det för 35:- ett riktigt fynd gjorde jag där ;)

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards