Maaddeelejine

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Madde - 5 januari 2013 12:38

Jag är ingen som brukar sätta upp nyårslöften varje år, man håller dom iallafall aldrig på grund av att

man känner sig pressad av alla "måsten" men det här året har jag tänkt om. Det finns en hel del som

jag vill ändra på men ska göra det utan press, stress & måsten från mig själv. Istället blir det mycket

lättare och man puschar en själv plus att det blir såå mycket roligare. Jag ska inte göra allt svårt och

komplicerat, det kommer inte alltid gå bra men att försöka räcker på läng väg,de här är mina "löften"


* göra saker enbart för min egen skull och ingen annans skull (annars mår man inte bra)


* ta tag i min panikångest på riktigt ( göra mig själv en tjänst och börja leva livet fullt ut)


* börja läsa böcker igen ( det är lugnande, avslappnande & man lär sig mycket av att läsa)


* vara mer med mina vänner ( det är dom som håller ihop en ens liv & gör livet värt att leva)


* sist men inte minst LEVA LIVET FULLT UT ( livet är kort & skört så vill hinna uppleva mkt)


Låter det som bra löften som inte är jätte svåra och helt omöjliga?, ja jag tycker nog fan det :)<3


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards