Maaddeelejine

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Madde - 7 januari 2013 16:57

Usch vad dåligt jag har sovit inatt, tankarna och känslorna satte igång igår kväll för aldrig kan något

bli till en självklarhet eller kristalklart men nu gräver jag iallafall inte ner mig utan jag trycker undan

mina tankar och tänker på allt det bra jag har. Min räddning på morgonen är min kopp med Tee, det

gör mig lugn, varm och glad i hela kroppen. Under dagen blev det ett nyss pass på gymmet med Anna

och Robin. Träning för mig har alltid vart lite som terapi, jag behöver inte stå och slå på en den dära

påsen utan det räcker med det jag gör. Min ilska, mina tankar & känslor minskar enormt, jag blir såå

mycket starkare inom mig och efteråt blir man sådär sköönt trött att man inte orkar tänka eller känna

efter, lite som min egen medicin fast HÅRD TRÄNING som jag tycker är riktigt roligt. Ska man gymma

ska man inte göra det för att man känner att man måste, jag gymmar för att jag tycker det är kul och

för att jag mår fantastiskt bra av det men inget för att jag måste eller för att hålla mig i form för det

blir bara fel! Har precis ätit, duschat och nu blir det slappa framför tv:n tillsammans med lite helt nya

tv-serier som börjar ;) Måste säga att det här gympasset kändes GRYYYMT bra, tränade magen också

och det är något jag ska göra varje gång nu HELLO BEACH 2013. Nu blir det att krypa under filten = )

 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards