Maaddeelejine

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Madde - 8 januari 2013 15:26

Fyfan vilken morgon jag fick, inget man direkt hade väntat sig. Klockan ringde halv nio, innan jag skulle

resa mig upp kände jag en hemsk värk i magen och mådde jätte illa. Försökte att sätta mig upp men det

gick verkligen inte, det gjorde förbannat ont i magen! Till slut satte jag mig upp på sängkanten,då kände

jag mig yr och konstig. Reste mig upp, satte på mig kläderna och gick ut i köket för att göra iordning min

frukost, från mitt rum till köket kanske är 8 små steg men allting snurrade och jag kunde inte gå rakt och

det kändes som om jag aldrig skulle komma fram. Behövde hålla i saker för att kunna ta mig fram, stanna

upp ett tag för andas lite och göra iordning tee men jag gick in på toaletten och satte mig ner på golvet på

grund av illamåendet också. Mammas rum är precis brevid toan,jag ville bara skrika hjälp till hon men det

gick inte. Kroppen var svag, jag blev stekhet och svetten bara rann och jag började bli rädd. Till slut så tog

jag mig upp, in till mamma och nästan ramla ihop. Jag har aldrig haft så ont i magen och sån där yrsel som

idag, jag vet inte vad det beror på heller men kan säga att jag blev livrädd när jag inte kunde gå och allting

bara snurrade hemma. Mamma fick göra iordning frukost till mig, illamåendet hade gått över lite då iallafall

men har fortfarande ganska ont i magen och ibland snurrar det till oavsett om jag sitter eller står. Har fått i

mig lunch, tog mig faktiskt en promenad i 40 minuter och det var så otroligt skönt ute med solen som lyste<3

Man behövde varken luva och vantar, det var inte ett dugg kallt. Den här dagen blev inte alls som jag hade

planerat, skulle egentligen till jobbcoachen vid halv elva men det gick inte. Har precis duschat, ska äta nått

snart igen, kolla på Dr Phil och sen fortsätta läsa min bok. Håll tummarna att jag är mig själv igen imorgon : )

 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards