Maaddeelejine

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Madde - 12 januari 2013 22:45

Igår var det fredag, kvällen blev inte direkt som jag hade hoppats men det tar vi i ett annat inlägg för det

är inget som jag orkar prata om nu iallafall. Men dagen blev jätte lyckad, mina fina vänner Katta och Anna

kom hem till mig på en fika, massa tjejprat och skratt. Det är dagar som dessa man uppskattar ännu mera

när man haft en jobbig period i sitt liv. Dom här tjejerna är några som jag kan prata med om precis allt på

denna jord, dom är faktiskt dem ända som förstår sig på mig ut och in när det gäller vad som helst & dom

kan jag lita på till 200% och dom är vänner som man verkligen håller hårt i för utan dum skulle jag drunkna.

Idag var det tungt att vakna, visste inte hur jag själv skulle vara för det är kaos inombords men tycker att

jag har klarat av dagen hyffsat bra trotts allting. Lagade potatisgratäng till lunch, att det kan vara så gott

alltså men det är de! Mamma såg på mig att jag var ganska nere, vi åkte till Erikslund Shopping Center för

att shoppa lite och vara ute bland människor. Köpte mig ett par nya blåa jeans, det har jag behövt göra nu

ett bra tag men nu, jag kände mig fin i dom. Till köpte jag en ljusblå tröja som passade ihop med jeansen

så jag blev faktiskt riktigt nöjd med mina köp. Nu ikväll har jag vart hemma hos bästa vännen Martin och

haft filmkväll men även ett långt samtal. Vi kollade på Hamilton 2 *inte utan min dotter* fan vad BRA dom

filmerna är, nu längtar jag tok mycket tills trean kommer på bio den 30aug så det är ett bra tag kvar dåra.

Jag har haft en jätte bra lördag, gjort mycket kul, kommit på andra tankar och fått göra något helt annat :)

Min goda potatisgratäng och till åt jag korv, skulle känna äta det flera dagar i rad mums i mums :) 


 

Jag, Anna och Katta *det är de här man kallar riktig vänskap :)<3 


 

Mina nya jeans med en liten dragkejda på sidan nere vid fötterna, skitsnyggt och min nya tröja till :D


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards