Maaddeelejine

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Madde - 14 januari 2013 19:05

Nu har jag satt igång med - träna själv hemma* laddade ner en app på mobilen som heter Workout där det
finns övningar för hela kroppen. Jag körde abs ( armhävningar och annat), armar, ben och cardio,allt detta
gick på 40 minuter och det kändes damn good efteråt. Det här är något jag ska göra varannan dag hemma,
det kändes riktigt bra att sätta på sig träningskläderna, träningsskorna och köra på. För att bli ännu mera
pepp hade jag träningsmusik på och det gjorde susen. Innan jag satte igång kände jag mig lite nere,tankar
började komma och jag behövde göra något. Men jag kan prova på dom där träningsövningarna och efteråt
kände jag mig som en ny person, massor av energi och en glädje som gjorde mig pigg. Jag rekommenderar
verkligen det här till alla som tycker om att träna, som även vill träna hemma eller som inte orkar ta sig till
gymmet så prova på det här. Kan ni inte ladda ner den här appen från eran mobil är det bara & kolla upp på
youtube för där finns det massor med olika träningsövningar. Apropå träning,om exakt TVÅ VECKOR från &
med idag sätter dansträningarna igång, kan knappt vänta, det ska bli sååå kul, jag verkligen längtar :D <3

  

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards