Maaddeelejine

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Madde - 22 januari 2013 14:29

Fysatan i helvete VAD KALLT det är ute idag, hade mer än gärna vart kvar i sängen imorse än att ta mig

ut och frysa näsan av mig men ibland har man inget val. Trött var jag också när klockan ringde på kvart

över sju,sov till halv elva i måndags morse och var jag då det minsta trött igår kväll vid elva när jag ska

sova neeeej men jag vet, får skylla mig själv som vet att det inte går och somna tidigt när man har gått

upp sent på morgonen well well. Det var iallafall sol ute imorse när jag gick till bussen men det vart inge

varmare för det. Att man kan frysa fast ja har en tröja under min tjocktröja,strumpbyxor med strumpor

och sockor i fodrade skor, en varm tjock jacka med skönaste luvan och sköna vantar men ÄNDÅ så fryser

jag. Men tror att hur mycket eller varma kläder man än har på sig dessa kallar dagar kommer man alltid

att frysa,nej bort med vintern nu och fram med SOMMAREN <3 Skulle egentligen gymma idag men det är

inställt eftersom Anna fortfarande är sjuk men det är jag glad över (inte att hon är sjuk) men att slippa

ta mig ut något mer idag för kylan är hemsk idag. Det verkligen biter i både kinderna och näsan men det

gör även ont att andas in i näsan för att det är så kallt. En dag som denna vill jag bara kolla på en massa

bra serier och det är precis vad jag tänker göra resten av den här dagen och kvällen under en varm filt : )

 


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards