Maaddeelejine

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Madde - 23 januari 2013 18:39

Som jag skrev tidigare har jag köpt tränings/gym set men nja är inte så där jätte nöjd med dom, men idag

när jag var på stan hittade jag precis vad jag ville ha inne på InterSport inne i Punkt. Jag hitta Hantlar som

väge lite mer, Hoprep, Träningsband och en Sport bh för ganska helt okej priser som är värda att lägga ner

på träningsredskapen. Sen vi la i högsta spaken med gymmandet är jag inge trött längre,äter mycke bättre

och äter mer, det har blivit resultat på kroppen, är mycket piggare och känner mig på TOPP :D Snart så blir

det mer träning när dansen sätter igång,känns riktigt bra att ja tränat upp mig till nya terminen,nu kör vi ;)

 

Nu när jag hittat precis det jag letat efter får jag sälja

mina träningsredskap som jag inte alls är nöjd med =)

 

Hoprep


 

Träningsband


 

Sport BH


 

Men den här ska jag iallafall behålla ;)


 

Hemma har vi skaffat en motionscykel och det är peerfekt <3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards