Maaddeelejine

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Madde - 24 januari 2013 18:26

Hade möte på Eductus med min jobbcoach klockan elva, vi skulle ringa runt till företag och det är viktigt.

När jag kommer ditt säger min coach, vad gör du här för du väntar väl inte på mig? Jo vi har bokat möte

klockan elva. Men jag har ett annat bokat möte med en annan, när bestämde vi det här? Ja visade henne

i min almanacka när vi hade skrivit upp tillsammans men hon hade tydligen inte skrivit upp något, tycker

jag tycker är konstigt eftersom jag såg henne skriva ner den dagen om vårat möte. Jag frågade i tisdags

om hon kommer ihåg vårat möte om idag och hon sa, ja men självklart, tydligen inte. Men jag orka inte

hänga upp mig på det, varken slösa tid eller energi på att bli sur i flera timmar och låta det dära förstöra

hela min dag så jag tog det med en nypa salt, smilade tillbaka och åkte till gymmet och tänkte inte mera

på det. Var även sol ute idag, det gör en hel del för man blir mycket gladare,får en annan energi och man

orkar med dagen på ett annat sätt än om det är blåsigt och snöoväder. Passet på gymmet gick jätte bra,

men på slutet fick jag lite små ont i huvudet men då hade jag kört en hel timme och var i princip klar : )

Sen jag kom hem har jag ätit, duschat och kollat på Så blev vi svenska hollywood fruar men måste säga

direkt att jag har aldrig kollat på dom där toktanterna förrut och kommer inte göra heller men nu när de

berättar om sitt liv kan jag kolla. Jag har varken tyckt om Anna Anka och Maria Montazami men har fått

en heelt annan bild av dom nu och tycker dom både är kloka, intelligenta, roliga och helt egna på ett bra

sätt men den där crazy Gunilla, jag tål inte den kvinnan! Ikväll, torsdag är min TV FAVO TITTAR DAG då

alla mian bästa serier går Once upon a time, Person of interest och Beauty and the beast så jag kommer

sitta fastklistrad framför tv:n hela kvällen. Kan också njuta av att jag är ledig imorgon, nu har det vart

saker varje dag men ikväll kan jag vara uppe till sent och imorgon OM jag ska sova ut,kroppen är trött

nu efter en hel vecka med olika ärenden här och där. Det är underbart att sova tills man själv vaknar &

kunna äta sin frukost helt i lugn & ro innan man ska starta sin nya dag & snart är det helg också,skönt<3

 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards