Maaddeelejine

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Madde - 25 januari 2013 22:28

Under min Lernia tid när jag gick en Detaljhandel kurs i fyra månader hittade jag en riktig härlig brud med

namn Katta som även blivit en vän för livet. Vi hade tjejkväll hos mig idag,det är GALET hur mycket vi kan

babbla på om allt möjligt. Det blir aldrig stelt, aldrig tråkigt, tar aldrig slut på samtalsämnen utan det bara

flyter på från ingenstans. Men hon har också en förmåga att få en och skratta så tårarna bara flyger och nu

har jag ännu mer träningsvärk i magen än innan haha xD Från fem till halv tio har vi settat och pratat helt

oavbrutet och vi skulle kunna fortsatt hela natten lång. Från början när vi hamna i samma klass trodde jag

aldrig att vi ens skulle börja prata eftersom vi är helt olika men vi började prata lite smått, umgås lite och

sen dess inte kunnat vara utan varandra & det är jag tok glad över för jag kan verkligen inte tänka mig ett

liv utan din vänskap. Man känner sig verkligen levande när man är med dig, din energi och galenskaper får

en att bli helt lycklig inombords. Tack för ikväll gumman, med dig skrattar man så man viker sig & vart du

får alltifrån har jag ingen aning om men ja älskar det rakt igenom. Det här får vi göra om många gånger :D<3

 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards