Maaddeelejine

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Madde - 28 januari 2013 21:54

Trodde det här skulle bli en jätte tråkig måndag men tji fick jag,den har vart underbart bra på många sätt :D

Morgonen var väl inget att hurra över, hade tandläkartid tjugo i nio (ingen sovmorgon här inte) men jag kan

tycka det är skönt att kliva upp tidigt & ha sina vanliga rutiner. Jag känner stor skillnad när jag är helt ledig

och kan sova ut, jag blir mycket segare dom dagarna. Man äter frukost och lunch helt andra tider, men ändå

så kan jag känna runt sju tiden (är alltid lite halvt vaken sover stund) att magen skriker efter frukost så det

blir annorlunda i magen och kroppen. Det gick iallafall bra hos tandläkaren, det var bara rutin koll & min nya

tandläkare är toppen bra. Gick och handlade lite med mamma, gick hem för att laga mat och det blev då en

gammal klassiker Carbonara (för mig är det iallafall ett minne från skoltiden och hemma ) något man tyckte

var väldigt gott redan då som barn. Vid ! tiden tog jag bussen ner på stan,blev en fika på Chantals med min

kära goda vän Marcus från Folkhögskolan tiden. Vi har inte träffats sen innan jul men vi prata på som om vi

sågs igår haha & han fick en att skratta precis som förrut,jag är överlycklig att just han är min vän faktiskt.

Vi satt där i två timmar, tiden bara swop sen var det dags att åka hem för att äta igen & packa. När jag har

sagt hej då till Marcus, är på väg till bussen hör jag någon ropa MADDE? Då är det min vän Ida,ja vände mig

om och fick världens största kram, det värmer alltid lika mycket när någon bara lyser upp av glädje när dom

träffar på en sådär :D När jag kliver på bussen är det massor av folk, jag står längst bak & ska precis sätta

mig ner men då känner jag hur någon river till mig i håret (ni vet som när någon ska klia en uppe på huvet)

min första reaktion var VAFAN GÖR DU vem det nu var men då var det min andra vän som också heter Ida

haha är det - springa på vänner dagen eller- <3 Jag såg inte Ida först, jag var så fokuserad på att hitta en

plats men jag såg tjejen som satt brevid henne och trodde det var hon som ryckte till mig i håret då haha.

Även Ida bara lös upp som en sol när hon såg mig, gav mig en bamse kram och sa hur glad hon var att ses

igen, jag har bra underbara vänner alltså hihi : ) Vi satt och skratta hela vägen hem,vi lätt säkert som två

små fjortisar men för första gången på länge brydde jag mig inte faktiskt för jag behövde skratta av mig

och jag kände mig otroligt glad så det kan jag bjuda på. Ikväll satte DANSTRÄNINGARNA igång igen,våran

danslärare är mamma ledig för andra gången så istället är våran vän Maja våran lärare istället men tycker

det bara är kul för hon är grymt duktig, en riktigt gullig tjej med ett stort hjärta. Var jätte jätte roligt att

träffa alla igen men väldigt tomt utan min Frida :( <3 Men vi dansar till dig också gumman, känns iallafall

bra att är kommer tebax nästa termin wiho. Jag är helt slut, lite små hungrig och trött i kroppen så snart

  blir de att sova vilket ska bli riktigt skönt. Haha ja herregu vad man har skratta mycket idag,känns bra :D

 





Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards