Maaddeelejine

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Madde - 1 februari 2013 12:34

Det är fredag, solen lyser här i Västerås, fåglarna kvittrar och det är vårkänsla i luften, kan inte bli bättre.

Vet inte vad det är som hänt men jag känner mig så GLAD,FRI & AVSLAPPNAD just nu i hela kroppen. Jag

mår inte dåligt? trots efter all skit som hänt ganska nyligen,är det möjligt att jag kan må bra då? Nog fan

är det möjligt,när jag tänker efter har jag gjort mig av med allt och alla som får mig att känna mig dålig

och värdelös,för mig var förra året ett SKIT ÅR men jag har rensat bort allt dåligt ur mitt liv & så nu lever

jag ut mina drömmar som stoppat mig. Jag har faktiskt inte mått så här bra på sex år,SEX ÅR? Helt sjukt

vad jag gjort mig själv illa men en dag vaknar man upp och inser att något måste göras. Senaste dagarna

har jag fått höra från både vänner och familj att dom tycker jag är tillbaka,den Madde som jag egentligen

är och det gör mig otroligt glad att det inte bara är jag som ser och märker det. På grund av allt som hänt

har jag inte vart mig själv på många många år men nu är jag tillbaka, jag förtjänar det BÄSTA och nu har

jag tagit tillbaka kontrollen och lever mitt liv som JAG alltid velat leva, mina hopp som blivit till drömmar

lever jag ut nu till max för man lever bara en gång. Det är aldrig försent att sluta drömma, att börja helt

igen, det kommer alltid något bra ur det onda, det onda leder dig till ditt det är meningen att du ska vara.

Den här gången trodde jag allting var kört för mig, att det inte kommer & kan vända för mig men det har

gått snabbare än vad jag trodde. Det här året har börjat väldigt bra, jag gick in i det ensam och starkare

än någonsin men självklart med mycket underbart stöd från mina vänner. Att rensa bort skiten var exakt

vad som behövdes. Jag känner mig längre, stoltare, starkare och ett lugn i kroppen som gjort att jag kan

skratta som förrut, känner ingen oro i kroppen, jag har båda fötterna på jorden och allt känns underbart :)


 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards