Maaddeelejine

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Madde - 2 februari 2013 16:10

Igår kväll var jag på bio med min vän Anna som för mig är den bästa vännen man kan tänka sig att umgås

med, hon är en riktig ängel på många sätt. Filmen började halv elva,busstiderna går alltid väldigt dumt på

helgerna och vi behövde ta tio över nio bussen för att ens hinna ner. Tänkte därför gå lite tidigare för det

är halt ute och jag har en liten bit att gå. Men när jag kommer fram har dom tagit bort busshållplatsen för

att dom håller på att gräva där och göra nya busskurer. Nästa hållplats var en bit bort,jag var redan super

stressad. När jag står där kommer det två jätte söta äldre gubbar och pratar med mig, dom undra om ifall

bussen hade gått och dom hade med sig en ficklampa för att kunna se busstiderna. Dom var båda söta och

jag tycker dom många gånger är mysiga att prata med dom för oftast är dom trevliga. Träffade Anna inne

på bussen, vi gick till bion för att hämta ut biljetterna & eftersom det var 40min kvar gick vi till salongen

och satte oss. Filmen vi såg var Flight, den var riktigt BRA så den var helt klart värd att betala pengar för

att se. Man blev väldigt berörd av den,hade sin humor där sinsemellan allt allvar men det gick rakt in mitt

hjärta så jag rekommenderar verkligen att se den. Filmen var 2timmar och 17minuter så den började halv

elva och slutade tio i ett,trodde man skulle vara skapligt trött då men nej faktiskt inte så det var skönt : )


 

Ser ni att det rosa på duken ser ut som ett hjärta? :)


 

Världens bästa Anna :D<3


 

Här är jag :D



Ikväll blir det Disco Bowling på Strike klockan 7 med några goda bra vänner från Folkhögskolan så det blir

Jag, Marcus, Jonthe, Emelie, David och Robin :D Det ska bli GRYYYYYYYMT kul att spela och träffa alla <3


 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards