Maaddeelejine

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Madde - 16 mars 2013 18:00

Igår kväll sa jag till mig själv, imorgon är det lördag och då ska jag ta sovmorgon till minst halv elva

men den planen gick i kras direkt haha. Vaknade runt åtta,var hungrig, ganska pigg och hade solen i

ögonen som lyste genom persiennerna. Försökte att somna om,men hur ja än vred och vända på mig

så gav jag upp vid nio, LYCKAT MADDE haha! Har vart hundvakt hela dagen och jag skulle egentligen

ta ut Molly vid tolv tiden men runt kvart i tio gick jag till affären och till min förvåning var det precis

lika skönt ute som det såg ut att vara,inte så där sviinkallt som det vart länge nu. När jag ändå hade

kläderna på, behövde annat att tänka på & kände för att bara vara ute gick jag EN TIMMES promenad

med Molly. Fåglarna kvittrade,solen värmde så mycket att det kändes som om den kramade om mig &

man frös absolut ingenting. Jag är annars inte den som tar en promenad med hunden sådär tidigt men

det var alldeles för underbart väder som inte gick att ignorera, vädret får gärna fortsätta så här tack :)

Kan inte bestämma mig om jag ska ta den där sovmorgonen imorgon eller åka till gymmet efter lunch ,

jag skulle behöva sömn men samtidigt göra av med lite ilska & tankar,vi får helt enkelt se vad jag gör.


 

Molly rullar sig i snön, sötnos <3


 

Underbart skönt väder, bort med snön bara, våren du är mer än välkommen och värma oss :)


 

Min lilla prinsessa :)



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards