Maaddeelejine

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Madde - 18 mars 2013 16:30

Shit vad BRAAA den nya Johan Falk filmen var, jag älskar dom där filmerna. I slutet var det någon kille

som började prata om hur det är att leva ständigt på flykt och då frågade Jag min vän Martin, den här

konversationen blev ganska rolig. Jag:Men jaha vem är den där killen då?Martin: Det är han som dem

gör filmerna om. Jag: Så du menar att han är den riktiga "Frank"& att filmerna är sanninghetsbaserad?

Martin: Du skojar va? Jag: eh nej? Martin: så du menar att du inte visste om det,herregu! Jag: Nej de

hade jag inte den blekaste anning om men då blir filmerna hundra gånger bättre. Sen så fick ja den där

blicken av Martin som att du är inte klok kvinna hahahha! Imorse behövde jag inte kliva upp förrän vid

nio men det gick åt skogen som vanligt, JAG KAN INTEE SOVA LÄNGE LÄNGRE, är det de som kallas att

bli vuxen? Vaknade redan halv sju (jätte trött) men magen kurade och det var jobbigt varmt i mitt rum

av solen som lyser in på morgonen. Men halv sju nej låg kvar till iallafall halv nio sen gav jag upp, gick

verkligen inte att sova men känner nu i kroppen hur tröttheten smygit sig på men ikväll är det träning :D


Vet inte ifall jag har skrivit om hur jag letar efter en MP3? Om inte så behöver jag en både när jag är

på gymmet, är ute och powerwalkar, cyklar långa turer eller är ute och springer. Min mobil är alldeles

för stor och klumpig att lyssna på musik från sen är det inte alltid jag har fickor på mina byxor så nu

har jag hittat en perfekt MP3 med skärm (vill kunna se vad låtarna heter) kanske löjligt men hey that

is me hehe sen har den även en klämma på baksidan som kan sätta fast på kläderna,PERFEKT för det

är preecis vad jag letat efter och den kostar bara 500 kronor. Det är inte jätte billigt men inte heller

jätte dyrt om man jämför med dom som kan kosta från 800 till över tusen spänn så jag tycker detta

är ett kap för mig. Egentligen ville jag ha den i någon färg men den fanns tyvärr bara i svart men de

är bättre än ingen alls. Sen ska jag faktiskt köpa mig en vår-sport jacka när jag är ute och tränar =D


 


 


 



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards