Maaddeelejine

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Madde - 19 mars 2013 17:49

Åh vad underbaaaart med sovmorgon och äntligen har jag sovit en hel natt vilket jag inte gjort på två

månader, känner mig som en helt ny människa tack vare sömnen. Gick upp tio, kände mig utvilad och

pigg för en gångs skull. Mamma & jag har tittat på en film som heter The Impossible som handlar om

Tsunami vågen i Thailand. Har aldrig gråtit så mycket till en film med så mycket känslor,fick både ont

i magen och svårt att andas,man blev riktigt berörd. Vilken marddröm att vara med om alltså, jag kan

inte ens tänka mig hur det skulle kännas. Har själv personer som både vart med om det och dött,usch!

Efter filmen gick jag & möte en killkompis som jag stod väldigt nära förrut men på något viss så tappa

vi kontakten,väldigt tråkigt men nu har vi tagit upp kontakten igen. Vi två , min bästa vän och hennes

brorsa fixade ihop en egen dansgrupp och danslokal vilket var super rooligt i början men sen när vi tog

in nya personer i gruppen blev det bara tjaffs, en efter en hoppa av, inklusive jag. Men eftersom både

Jag och Marre lever för dansen är nog det som gör en stor del till våran vänskap. Nu lite senare här på

dagen kom min bästa vän Martin förbi,min mamma har såklart köpt en likadan mobil som mig fast den

stora och hon är inte speciellt teknisk av sig, okej inte jag heller men ändå så hjälpte Martin henne då

med alla uppdateringar o.s.v Det är gaalet hur glad han kan göra en direkt, han är både min bästa vän

men han är även som min egen storebror jag aldrig haft men alltid velat haft :)


Jag har letat efter skal till min mobil men det finns verkligen inga på någon affär men så fick jag en sida

på internet av min fina vän Anna där det fanns billiga skal till just min mobil. Gick in där igår och kollade,

hittade två skal som jag letat efter och fastnade för direkt. Fick båda två för 60 spänn,vilket kap jag fick

där :D Ikväll är det dansträning igen, måste säga att för en gångs skull tycker jag Streeten är mycket mer

roligare för vi har en grymt bra låt och en riktigt häftig dans som jag verkligen älskar att göra,nu kör vi <3


 


 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards