Maaddeelejine

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Madde - 23 mars 2013 16:50

Vad skönt det är att sova utan alarm och utan ljud på mobilen, under veckorna har man alltid en tid att

passa och måste ha ljudet på men inte på helgerna. Har vaknat tre gånger inatt,drömmde en dröm och

varje gång jag somna fortsatte jag drömma där jag vaknade upp hahahha weird. Hade en jätte trevlig

dag och kväll med Anna,vi var ju på bio på kvällen *Oz the greatn and powerfull* snacka om att jag var

trött igår,filmen började åtta och då måste man vara där halv åtta för att hämta ut biljetterna men på

något konstigt viss fick jag för mig att vi skulle vara där kvart i åtta. Inte ens tanken slog mig att jag

hade tänkt helt galet för hur kan vi vara där kvart i åtta när den börjar åtta ? En trött Madde som inte

hade hundra procent koll för första gången. Vi kliver in i biosalongen,det är helt svart och alla i själva

salongen vänder sig om,ja känner OHNEJ vad jobbigt och för att kunna gå till våra platser så måste vi

gå förbi massa människor,kanske jag som är ur larvig men jag tycker sånt där är pinsamt och jobbigt!

Filmen var riktigt bra, den var i 3D och det är helt klart den bästa filmen jag satt i 3D,dom första som

jag såg hade typ fyra effekter men här hade dom det i nästan hela filmen,skit coolt. När det var spjut,

eldklot,fåglar och allt möjligt så kändes det som om det flög rakt i ansiktet på en och ibland ducka jag

utan att tänka på det hahahhha! Tack underbara Anna för en trevlig dag/kväll,får vi göra om snart :D <3


Vid lunch tid idag tog jag,mamma och hennes kille en tripp till Stockholm. Det är alltid skönt med lite

miljöombyte, bara komma iväg,se andra människor & göra annat men som alltid säger,borta bra men

hemma bäst <3 Ikväll blir det att gå till Pitchers med Mattias, Marcus,Clara och Marcus vilket kommer

bli super trevligt och med dom människorna slutar man aldrig att skratta,därför jag gillar dom så mkt :D


 


 


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards