Maaddeelejine

Direktlänk till inlägg 25 mars 2013

It´s never too late to change your life

Av Madde - 25 mars 2013 18:36

I lördags skulle jag egentligen gått till Pitchers men nästan alla drog sig ur så plötsligt var det bara jag,

marcus och hans flickvän kvar så då kände jag, det är väldigt varm och skönt under mitt täcke och det

är en väldigt bra film på tv medans det är 10 minus ute och jag skulle bli tredje hjulet,så nästan första

gången drog jag mig ur och kände för att bara vara hemma faktiskt i värmen. Ringde till bästa vännen

och bjud över honom för att glo på film med mig istället vilket var mycket trevligt & sent blev det med

men jag hade en toppen bra kväll. Nu till något spännande, jag var på min ANDRA DEJT igår hihi vilket

gick jätte bra. Vi träffades på stan halv två, jag föreslog att vi skulle ta den där promenaden som han

ville göra men först kände jag, nej men jag som fryser så lätt men det var varmt och skönt ute så det

blev en långpromenad i hela en och en halvtimme faktiskt. Första rundan tog vi runt heela hamnen och

vi satte oss senare på en bänk, det var knäpptyst, solen sken, vi hade hela mälaren framför oss, fåglar

kvittra och ja det var suuper mysigt helt enkelt. Vi gick tillbaka till stan men fortsatte ner mot svartån

och sen tillbaka till stan. Vi satte oss på ett cafe,kinderna var helt varma och rödrosiga,mina fötter och

ben var helt slut. När vi väl satt där på cafet, mitt emot varandra och kollade in i varandras ögon, hela

min kropp pirrade till varje gång han kolla på mig & jag tappade både ord och vad jag skulle säga haha.

Dejten var iallafall jätte lyckad,jag är mer än nöjd och jag längtar till nästa, knappt så man kan vänta :D


På kvällen sen åkte jag hem till min bästa vän, vi har börjat kolla om på en serie som jag inte sett på

något år * Band of brothers* så jääkla braa :) Vi såg tre avsnitt som tog tre timmar så nu ser jag fram

emot resten av avsnitten. Jag har haft den bääääääääääästa helgen, jag är så galet nöjd med den :D<3


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 2 december 2020 13:47


Jag älskar julen. Allt som har med julen att göra. Julmusik, julfilmer,  julpyssla, julpynta här hemma, stämningen av julmys❤. Det här är första året första gången i mitt liv som julkänslan inte är där vilket beror på många olika faktore...

Av Madde - 1 december 2020 23:19


Sista månaden på det här året,vilket år det varit. Det kan ni nog  alla hålla med om. När man tänker tillbaka till den här dagen fast förra året kunde man aldrig föreställa sig vad vi hade att vänta på men lika bra var väl det. Mina förhoppning...

Av Madde - 2 augusti 2020 17:20


Kan man komma över ett trauma som man varit med om sen ung ålder? Det är en fråga jag ställer till mig själv varje dag,ibland flera gånger och blir samma svar varje gång - jag vet inte. Det kanske handlar om hur du är som människa,hur du hanter...

Av Madde - 31 juli 2020 22:55


Varför glömmer vi alltid hur bra man har det? Särskilt vi som bor i sverige. Det är hemskt hur andra länder är fattiga,där det ständigt är krig,alla dom här flyktinglägren. Dom är många. Många länder som skulle byta mot vårt liv in a heartbeat....

Av Madde - 29 juli 2020 20:47


Jag har väl en slags hat-kärlek till livet lika mycket i jämföring som att allt går både upp och ner. Livet består av många aspekter i livet vi alla ska gå igenom på gott och ont. Man ska vara barn,kanske gå igenom en skilsmässa där vi ska best...

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards