Maaddeelejine

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Madde - 27 mars 2013 16:43

Det märks att de var fullmåne igårnatt för ingen av oss här hemma kunde sova, det knackade och bankade

på flera ställen hemma och det kändes bara obehagligt så jag hämtade båda våra små hundar så jag kunde

slippa sova själv. Tror jag somnade tre,halv fyra och skulle upp sju så en trött Madde var det som gick upp

men så där är det ibland. Hade möte kvart i tio, men sjäälvklart gick bussen sönder på Råby och vi fick stå

där tio minuter en kvart men han fick otroligt nog igång bussen men kom ändå försent till mötet. Mötet var

en timme,åkte hem för att äta och ta det lite lugnt för att sen gå till bussen igen och gymma. Tränade med

Anna och Robin,det kändes att jag tränade igår för alla maskiner kändes dubbelt så jobbiga men det gjorde

mig ännu mer pepp att köra på hårt så imorgon kommer jag ha världens träningsvärk men det är de värt ;)

När jag åkte med bussen hem från stan och vi är på Råby då går bussen sönder IGEN,whatafuck? Det är inte

sant skrek jag i mitt huvud,vi fick kliva av och vänta på nästa buss. Det här är tredje gången på två veckor

för mig och andra gången bara idag, IDAG!? Vad är det som händer, jag som har min vanliga otur eller håller

bussarna på att braka ihop ordentligt? Nu kan jag skratta åt den här dagen men när vi fick stå där ute,vänta

på nästa buss, jag var kallsvettig från gymmet, hungrig och trött,då var jag bra irriterad och sur & jag ville

bara svära och komma hem, haha jag vet det här är så ovant mig men vafan,tre gånger på två veckor,come

an SKÄRPNING! Om en timme ska jag hem till bästa vännen, vi ska fortsätta kolla på Band of brothers så det

blir en perfeeeekt avslutning på den här halv dåliga och även bra dagen haha, men det har iallafall vart sol :D


 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards