Maaddeelejine

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Madde - 28 mars 2013 18:28

Jag var trött igår kväll när jag la mig vid elva och jag var lika trött imorse vid sju när jag skulle upp fast

jag sovit väldigt djupt och bra,hm? Men iallafall, klockan tio imorse var det föreläsning där Ica Ettan kom

& pratade men tyckte det hela bara var pinsamt. Hon som höll i det var så nervös att verkligen ingenting

gick rätt vilket hon påpekade säkert femtio gånger under en timme! Men fick iallafall träffa Madde,johan,

Ida och Stefan som alltid gör dom där tråkiga stunderna roliga TACK OCH LOV för det. Efter föreläsningen

åkte jag hem, käkade lunch sen kom mormor hit. Hon ringde för några dagar sen, frågade om inte vi kan

gå på Erikslund Shopping Center för att ha en mormor- barnbarn dag och självklart ville jag det så vid ett

tiden åkte vi ditt. Jag har i flera år velat haft en löpar/ sport jacka när jag är ute i spåret eller går power

walkpromenader för det känns lite fel när jag har min vanliga vår jacka. När det gäller att hitta jackor så

är jag väldigt kräsen, jag vet alltid vad jag vill ha så när jag ser den (det gäller allt) så är det DÄR är den

och precis det moment vart det när jag hittade min jacka idag,trodde verkligen inte att ja skulle hitta en

men jora så att jag är så så sååååå galet nöjd med den :D Precis dom färgerna jag ville ha på den, precis

det materialet och formen,kunde inte hitta en bättre GLAD TJEJ HÄR aha ;) Nu vill ja bara att värmen ska

komma hit på riktigt så jag kan använda den snaart så. Innan vi skulle åka hem gick vi till City Gross och

handla lite mat, jag köpte mig 3 filmer för 99 kr. Har jätte måånga filmer hemma men har redan sett alla

och därför köpte jag mig några nya men även för att jag älskar att kolla på filmer. Köpte Letters To Juliet,

The Flintstone och Something Borrowed, tre helt olika filmer peerfekt. Snart är månad mars slut,just nu är

det PÅSK och jag är ledig en hel vecka och snart går vi in i månad april,jag hänger inte med haha tiden den

bara spriiiinger förbi en. Ikväll blir det bara slappa till Revenge och Red Widow, vilken toppen torsdag :D<3


 


 


Här ser ni mitt nya silver glittriga skal på min mobil jag fick hem igår :D


 


Älskar älskar älskaaaar min nya löpar/sport jacka från Stadium :D


 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards