Maaddeelejine

Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Madde - 30 mars 2013 16:06

Jag hade en helt underbar, trevlig, mysig och väldigt rolig utgång igår. Ville verkligen att den aldrig skulle

ta slut,jag ville bara stoppa tiden och vara kvar i det där ögonblicket. Kvällen kunde inte bli bättre på nått

sätt, den var klockren och lyckad på alla sätt. Hela dagen hade jag min ondaste dag i nacken som gav mig

världens huvudvärk & illamående men jag ville verkligen träffa honom så jag åkte ner iallafall, tog bussen

vid nio & möte upp Frida,Marre och han (vill inte nämna hans namn än)på stan. Vi tog Skrapan hissen upp

till SkyBar som är 25 våningar upp, jag som är livrädd att åka hiss men i den hissen ser man ut över hela

Västerås och det är så fiiint. Har aldrig vart på SkyBar förrut, det var jätte bra där men det var för varmt

och för hög musik men annars tyckte jag jätte bra om stället. När vi hittade ett ledigt bord,pratat ett tag

så vänder jag mig åt sidan och med stora ögon säger jag Frida: men oj wow kolla, man ser ut över allting.

Hon bara skratta åt mig och sa, såg du det nu eller? Haha jaa. Vi satt där ungefär en & en halvtimme sen

drog vi vidare till Harrys där jag aldrig heller vart. Var lite emot att vi skulle ditt först, jag menar ditt går

min mamma och hennes kille när dom väl går ut, så där är det väl inge kul ? Men när vi gick in så var det

jätte mysigt, skit bra musik och väldigt många i våran ålder så tji fick jag för min fördom jag hade haha!

Vi var nog där typ tre timmar eller något, jag ville verkligen att kvällen aldrig aldrig skulle ta slut men det

blir fler gånger och då ska jag inte ha ont i huvudet. Fick höra så fina saker av killen jag dejtar som man

alltid velat höra från den man vart tillsammans med men aldrig fått göra med någon sanning i det men nu

hörde jag hur han menade vartenda ord och fick en att känna sig speciell :´) Det var en magisk kväll <3<3


 


Min outfit för kvällen :)


 


Skrapan Hissen :)


 


Utsikten över vårat fina Västerås på kvällen :)


 


Min underbara fina vän Frida, en riktig ängel :D<3


 


Harry´s :)

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards