Maaddeelejine

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Madde - 18 april 2013 22:37

Det känns som om jag har hamnat i någon depression, denna motgång var den hårdaste sparken i magen. Tycker ingenting är roligt längre, jag har slutat lyssna på musik och vill bara vara för mig själv. Jag känner inte ens igen mig själv längre och det skrämmer mig. Jag känner av min panikångest nästan hela tiden och det tar hårt på kroppen. Jag ser inget ljus i tunneln längre, det går aldrig bra för mig när det gäller allt och det får mig att känna mig riktigt värdelös. Jag vill bara gråta hela tiden och göra slut på den här smärtan som får mig att lida. Alla säger att "tiden läker alla sår", "allt ordnar sig till slut" men det är skitsnack. Hur ska jag kunna vara positiv när oturen förföljer mig vart jag än är, vad jag än gör och hur mycket skit jag än vart med om. Orken är urladdat som ett batteri, livet är inte roligt längre och jag ser ingen utväg för jag har kraschat :'( :'( faan

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards