Maaddeelejine

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Madde - 28 april 2013 18:42

Hade en väldigt trevlig kväll igår, möte upp mina vänner utanför Pitchers klockan tio och det var inte ens

kallt ute så nu längtar man ännu mer efter sena sommarkvällar. Men inne på puben var det jobbigt varmt

och alldeles för hög ljudnivå att man vart snurrig i huvudet. Eftersom jag bor på stan tillfälligt nu tog jag

som förslag att gå hem till mig och det gjorde vi. Blev att lyssna på musik,skratta och djupa diskussioner

om både det ena och det andra så det blev en mycket lyckad och klockren kväll tillsammans med bästa :D


 

Jag och Niklas :D


 

Turturduvorna Clara och Marcus :D



//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Idag åkte Jag och Mamma ut till Erikslund Shopping Center för att kolla efter ett par sommar kängor till mig.

Jag har bara mina vinterkängor med sånt där ludd i, i hela skorna och dom är alldeles för varma nu när våren

är här och sommaren är på väg. Hittade ett par beiga skor som kändes mer vuxna och i dom här kommer jag

upp lite mer eftersom klacken är lite högre. Jag fastnade för dom direkt och nu är dom mina, ett bra inköp <3


 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards