Maaddeelejine

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Madde - 29 april 2013 18:28

Imorse bokade vi en resa, den 15 maj drar jag och mamma till Turkiet i Alanya. Hotellet vi

ska bo på heter Yeniacun, rummen är lägenheter och ny renoverade. Stranden ligger bara

ett stenkast från hotellet, stranden heter Kleopatra och det är stranden som jag jämt har

velat vara på och nu ska jag även få uppleva den. Vi åker sju på morgonen vilket inte gör

något för mig oavsett vilken tid,sent som tidigt. Jag kan knappt vänta tills vi ska åka, jag

förtjänar den här resan efter allting som jag vart med om på sistonde. Vi kommer sen hem

på en onsdag och på lördagen där får vi äntligen flytta hem, nu händer äntligen bra saker.

På resan ska jag bara slappna av,njuta av värmen,sola och bli brun, vara med om helt nya

upplevelser,gå barfota på stranden,äta gott och bara vara. Det här ser jag fram emot :D<3


 

Hotellet vi ska bo på- Yeniacun :D


 

Nyrenoverade lägenheterna på hotellet :D


  

Underbar utsikt eller vad,tänk att vakna upp till det här,ja tack :D


 

Kleopatra Stranden :D

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards