Maaddeelejine

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Madde - 1 maj 2013 18:14

Dom senaste 5 åren har varje valborg blivit förstört för mig men det här året fick JAG MIN VALBORG som

jag alltid velat haft den. Min vän Katta kom hem till mig halv åtta,hon räcker fram en påse till mig och då

har hon vart och köpt en present till mig bara så där, gullunge<3! Vi gick ner till stan för att möta upp min

vän Elin sen traskade vi till Djäkneberget för att kolla på majbrasan. Tycker valborg är en mysig & väldigt

speciell dag, jag kan inte sätta fingret på vad det är men något är det. På vädret i förrgår sa dom att det

skulle regna,vara kallt och åska visst det regnade lite då och då under dagen från och till men mot kvällen

lyste det upp och vi fick en jätte fin,solig och ganska varm kväll,de blev perfekt. Det var massor med folk,

brasan var jätte fin och kören sjöng sånger och jag njöt mer än någonsin,jag kände mig hel och lättad på

något sätt i just den stunden. När det började bli mörkare ute gick vi och mötte Frida på stan för att sen

gå vidare hem till mig och kolla på film. Den första vi såg på heter Save Haven,jäklar vilken bra film,den

bästa jag sett på länge,den hade allt i ett vilket jag gillade. Den andra vi såg på var Hitta Nemo,tecknat

är något av det bästa jag vet (inge jag skäms över). Under den här filmen var det sent,vi började att bli

trötta allihopa och skratta åt varenda roliga replik,hahahha nemo,va jag fattar inte? Lika rolig everytime.

Så mycket som jag skrattade igår har jag inte gjort på väldigt länge,så glad som jag var igår har jag inte

vart på väldigt länge. Det finns ingenting som jaG skulle vela ändra på igår,ville verkligen inte att kvällen

skulle ta slut,ett minne för livet och ett stort tack till mina fina tjejer för den bästa VALBORGEN :D <3 <3


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Så här känner mig just nu Lättad, Fri och Glad :D

Av Madde - 1 maj 2013 18:14

Dom senaste 5 åren har varje valborg blivit förstört för mig men det här året fick JAG MIN VALBORG som

jag alltid velat haft den. Min vän Katta kom hem till mig halv åtta,hon räcker fram en påse till mig och då

har hon vart och köpt en present till mig bara så där, gullunge<3! Vi gick ner till stan för att möta upp min

vän Elin sen traskade vi till Djäkneberget för att kolla på majbrasan. Tycker valborg är en mysig & väldigt

speciell dag, jag kan inte sätta fingret på vad det är men något är det. På vädret i förrgår sa dom att det

skulle regna,vara kallt och åska visst det regnade lite då och då under dagen från och till men mot kvällen

lyste det upp och vi fick en jätte fin,solig och ganska varm kväll,de blev perfekt. Det var massor med folk,

brasan var jätte fin och kören sjöng sånger och jag njöt mer än någonsin,jag kände mig hel och lättad på

något sätt i just den stunden. När det började bli mörkare ute gick vi och mötte Frida på stan för att sen

gå vidare hem till mig och kolla på film. Den första vi såg på heter Save Haven,jäklar vilken bra film,den

bästa jag sett på länge,den hade allt i ett vilket jag gillade. Den andra vi såg på var Hitta Nemo,tecknat

är något av det bästa jag vet (inge jag skäms över). Under den här filmen var det sent,vi började att bli

trötta allihopa och skratta åt varenda roliga replik,hahahha nemo,va jag fattar inte? Lika rolig everytime.

Så mycket som jag skrattade igår har jag inte gjort på väldigt länge,så glad som jag var igår har jag inte

vart på väldigt länge. Det finns ingenting som jaG skulle vela ändra på igår,ville verkligen inte att kvällen

skulle ta slut,ett minne för livet och ett stort tack till mina fina tjejer för den bästa VALBORGEN :D <3 <3


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Så här känner mig just nu Lättad, Fri och Glad :D

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards