Maaddeelejine

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Madde - 2 maj 2013 22:54

 Vid fem tiden traskade jag och mamma ner på stan,vi behövde köpa lite saker inför resan eller jag rättare

sagt,hade hittat lite saker redan igår men behövde smakråd på det. Köpte en ny bikini,tycker alltid att det

är så svårt att hitta men till slut så när man sprungit runt i precis varenda butik på stan kan man välja och

det är inte världens lättaste sak. Hitta också en perfekt,väldigt skön sommar/ strand/ kvällströja som jag

kan ha på mig när man tar en promenad på stranden eller gå runt på stan. Blev också ett sommarlinne som

har sånt där fint tryck på,minns inte vad de heter men väldigt fin är den iallafall. Nått som också är viktigt

när man åker på semester är en bra bok,där hade jag däremot svårt att välja vilken av alla böcker jag ville

ha,sen valde jag mellan två stycken och tog den som tycker passar bäst när man ska åka iväg men den där

andra boken bara mååste jag köpa när jag kommer hem för den verkar hur bra som helst, jag måste börja

läsa mer. Jag tycker verkligen om att läsa mer dras alltid till att kolla på film/tv-serier men ska nu försöka

att kanske varannan dag film och den andra dagen läsa boken eller något sånt. Imorse när jag vaknade var

jag lika trött som jag var igår kväll när jag gick och la mig, har sovit hela natten men ändå känns det som

om jag knappt sovit något alls,weird! Men imorgonär det fredag,jag är L.E.D.I.G och får sova till jag själv

vaknar,underbart. Just nu sitter jag och väntar på att Criminal Minds ska börja, till er andra natti natti :D


 

Köpte den på Cubus,finns även i rosa och svart men blå har alltid vart min favo färg :D


 

Perfekt för en fin och skön sommarkväll sen är den såå fin :D


 

Den här och ett par blåa shorts,perfect match :D


 

Kan knappt vänta tills jag får börja läsa boken :D


 

Vi ses snart sol och värme, vi ses alldeles snart :D<3



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards