Maaddeelejine

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Madde - 7 maj 2013 15:40

Satan i gatan vilken träningsvärk jag har i heela kroppen från dansträningen igår,våran lärare körde riktigt

hårt med oss på uppvärmningen och det känns idag kan jag säga men det ska banne mig kännas annars har

man gjort något galet fel. Man kan verkligen säga att sommaren har kommit till Västerås,de är 20 PLUS ute

och det säger man inte nej till. Jag vägrar att sitta inne när det är fint väder så jag och mamma gick ner på

stan för att växla lite pengar och köpa sommarskor till resan men sen bokade jag även en klipptid till fredag

så min moster kan göra blonda slingor på mig. Det är tur att man är en planerare, de är mycket som jag ska

hinnas med innan vi åker nästa onsdag. Ajust det, när jag åker på planet vill jag alltid lyssna på musik meen

min MP3 ligger i en flyttlåda någonstans så jag har fått låna en utav min kompis kompis men nu har jag fått

köpa den av henne för 200kr,gissa om jag är överlycklig :D Jag gillar iallafall inte min,det är helt fel färg och

ljudet i den är sämst men den här som jag fått köpa nu är både snygg,rätt färg och har bästa ljudet så detta

blir perfekt. Det är knappt någon som använder MP3 idag,vi alla använder våra mobiler men känner att både

när man är på gymmet,ute i spåret eller går powerwalks är mobilen alldeles för stor, klumpig och de är sällan

man har fickor så en MP3 blir alldeles perfect, liten, behändig och får plats här och där hehe. Innan träningen

ikväll ska jag äta,kolla på Dr Phil så klart och lägga in mer musik i min mp3,jag är super nöjd med tisdagen :D


 

Sommaren vi väntat på är äntligen här :D


 

Skorna köpte jag på Skopunkten,dom är mycket snyggare i verkligheten så en annan bild kommer sen :)


 

Då har man en klipptid på fredag klockan 2, det ser jag fram emot :D


 

MP3 jag köpte av Therese, min räddare i nöden, tack tack :D

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards