Maaddeelejine

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Madde - 8 maj 2013 14:52

Mitt självförtroende har inte direkt vart på topp den här terminen på dansträningarna men igår på streeten

vet jag inte vad som hände. Vissa delar och steg i dansen ska man bjuda på sig själv och dansa lite sexigt

vilket jag har jäätte svårt för när det gäller båda delarna men igår fanns självförtroendet och körde på som

aldrig förr och efteråt när jag gick hem kände jag mig två meter längre och med ett stort leende. Men hade

svårt att koncentrera mig för det var äckligt varmt inne i salen, svetten verkligen bara rann om en hahahha

det var galet varmt! När jag gick hem vid halv tio var det en sån där riktig första sommarkväll, klockan var

halv tio, det var fortfarande ljust ute och varmt ute, jag ville inte ens gå in. Igårkväll ställde jag klockan på

nio för att hinna med den här dagen. Jag käkade frukost,gjorde mig iordning,lagade mat vid elva sen så tog

jag bussen hem HEM :D Jag köpte ett par skor igår men dom fanns inte i min storlek men fanns på erikslund

i min storlek. Jag tog bussen hem, tog cykeln som står i vårat ute förråd och åkte till erikslund för att hämta

skorna jag lagt undan till idag,cyklade hem till vårat hus för att ställa in cykeln och tog bussen tillbaka "hem".

Det var overkligt att åka buss igen,att åka den vägen jag annars alltid åker nästan varje dag och att komma

HEM & cykla som är något utav det skönaste som finns att göra på sommaren,nu längtar jag hem ännu mer :)


OM BARA EN VECKA SÅ DRAR VI TILL TURKIET,har inte riktigt förstått det än att vi verkligen ska åka :D<3


 


 


 

Skorna jag köpte,har verkligen fastnat för brunt :D<3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards