Maaddeelejine

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Madde - 11 maj 2013 19:28

Har haft en hel dag med min bäsaste vän Anna,från att setts jätte mycket till att inte setts på

alldeles för länge nej det får inte hända igen för jag trivs som bäst med dig my dear friend. Gick

och möte upp Anna på stan,vi tog oss en super härlig långpromenad. Det blåste kallt då och då

men annars var det skönt väder, hade kunnat gå hur länge som helst. När vi träffas har vi alltid

något att prata om,vi förstår alltid varandra oavsett vad det är och man har alltid väldigt roligt.

Kommer sakna ihjäl mig efter dig när jag åker men ringer direkt ja är hemma så får vi ses igen<3

Ikväll blir det att kolla på Avatar som går på sjuan klockan åtta, helt klart den bästa filmen som

finns, den är riktigt bra gjord och miljön i filmen är så vacker. Den här lördagen blev klockren :D


 


*Tack för en härlig promenad Madeleine <3

Och för att du är den du är...Bäst alltså :)*


Hur glad blir man inte av att höra något sånt

utav den som betyder mest för en och är jätte

viktig för en. Det betyder oerhört mycket :´)<3


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards