Maaddeelejine

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Madde - 13 maj 2013 17:39

Idag känner jag mig lycklig,har haft min absoluta SISTA dag hos min jobbcoach. När jag gick därifrån kändes

mina steg lättare, jag kunde nästan flyga fram och en stor sten ramla från mitt bröst. En av dom i min grupp

berättade att hon hade anmält vårat ställe där vi gått,en rapport på tre hela A4 sidor och det gjorde hon helt

rätt i och det kommer jag också göra, som dom har vart mot oss, så gör man bara inte ! Det här halvåret har

vart som att man vart i fängelse men nu är det äntligen över & för första gången på ett halvår kan jag andas.

Nu är allting packat och klart för Turkiet, imorgon natt drar vi till arlanda och sju på morgonen går vårat plan.

Resfebern växer och växer hela tiden,har nog aldrig vart så nervös som idag men vet att när jag väl kliver av

planet blir jag lugn. Men det som känns ännu bättre är att slippa bo i den här hemska lägenheten och behöver

bara sova här en enda dag till när vi är tillbaka sen flyttar vi hem. Sist men inte minst är den här veckan den

sista veckan med dansträningar vilket är skit tråkigt men är så glad att jag hinner med den sista träningen :D


 

Min packning :) 



 

Hej då Sverige, Hej Turkiet :D <3



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards