Maaddeelejine

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Madde - 29 maj 2013 18:27

Sen vi flyttade hem i fredags har vi packat upp och packat upp,det känns som om det aldrig tar slut

haha. Vi har packat upp i tiio timmar varje dag sen i fredags,jag blir helt genomsvettig fast fönster

och dörren är öppen,på kvällarna när man slår sig ner i soffan är man heelt slut! Man har ganska ont

i ryggen nu och trött i kroppen därav tog vi en välförtjänt paus idag och åkte ner på stan för att vila

oss och göra något helt annat. Jag hade bestämt mig för att absolut inte köpa någonting men det är

omöjligt direkt man kliver in i en butik,jag är tjej och har precis fått pengar, det säger sig själv att

det aldrig skulle hålla haha. Hittade en suuper fin klänning till Midsommar, inte för att jag har några

planer just nu men iallafall,det här är första gången på länge jag är nöjd med min midsomarklänning.

Det har typ regnat och vart ganska trist väder sen jag kom hem från Turkiet och kände därför för att

köpa mig en mysig tröja att bara mysa mig ner i och jag hittade mig en. Det sista köpet är en lampa,

det bästa med vattenläckan är att nu får jag dom möblerna jag alltid velat ha men aldrig haft pengar

till men nu får vi allting på försäkringen,inte helt fel. Idag är det Utklädnadsshowen och alla springer

runt på stan i sina fina kostymer och det gav mig fina minnen från min utklädnadsshow för 6år sen <3


Den är mycket finare i verkligheten,det var ännu roligare att prova en vit klänning nu när man har bruna ben ;) 


 

Myspys tröja ^^


 

Hur snygg är inte den här lampan? Jag har velat haft den ett bra tag och nu är den min min MIN :D<3


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards