Maaddeelejine

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Madde - 1 juni 2013 11:02

I torsdags gjorde jag ett val som hänger på min framtid och för mig själv,tack vare erfarenheter

och misstag i livet kunde jag ta mig ur det fort för första gången. Det var rätt val, jag valde att

må bra för dom senaste 3månaderna har jag bara mått dåligt,nu kan jag se fram emot framtiden

igen och se vad den kan bjuda på. Igår grillade vi här hemma för första gången i år och shit vad

gott det var, färskpotatis, fläskfile och grillkorv MUMS. När jag smällt maten i magen tog jag min

cykel och åkte hem till Elin,ställde kvar min cykel hos henne och istället gick vi ner på stan i det

fina varma vädret. Vi har nu här i Västerås en Matmarknad från olika städer,det blev många nya

lukter i näsan när man gick förbi alla matställen haha. Själva stan stängde 7 och marknaden var

inte jätte stor men det blev iallafall en timme på stan,vi gick vidare från stan hem till Elin där vi

hämtade min cykel. Jag skjutsade Elin på min cykel från henne hem till mig,har inte skjutsat nån

sen man var tonåring och på något sätt kändes det som förrut,vi satt bara och garva på cykeln

för det gick sakta och segt haha! När vi äntligeeen kom fram till mig var jag heeelt slut,kondisen

efter att inte tränat på en månad är inte den bästa. Martin kom förbi vid halv nio på kvällen,det

blev filmkväll hos mig och vi kollade på Beautiful Creatures. När filmen var slut satt vi och prata

jätte länge,dom åkte halv två och jag somnade direkt när dom hade gått. Det var den roligaste

fredagen på ett bra tag, nu när jag har elin tillbaka i mitt liv har jag fått tillbaka mitt liv och det

var en lättnad att kunna skratta som förrut,att göra det vi alltid gjorde förrut,bästa fredagen <3


Tänk att det redan är 1 JUNI idag,man kan säga att idag börjar sommaren på riktigt och jag älskar det :D

Nu ska jag ta och äta något sen blir det Minigolf på Hälla med Elin och Martin sen ikväll blir det bio <3<3


 

Innan grillningen satt jag och läste/solade hemma på våran altan, helt underbaaart :)<3


 

Grilltajm<3


 

Matmarknaden :)


Välkommen sommaren 2013 :D<3


   


Jag och Elin :)<3


   

Maaartin, bättre vän finns inte :)


 


;)

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards