Maaddeelejine

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Madde - 2 juni 2013 16:14

För att vara 1 juni igår var det för en gångs skull fint väder och en väldigt rolig dag.

Jag,Elin och Martin åkte till Hälla där vi spelade minigolf vilket var jätte roligt,för mig

handlar det inte om att vinna utan att ha kul och det hade jag. Martin skulle dra av

två poäng när bollen hamnade i vattnet eller utanför, orka vara en sån perfektionist

hehe men en del är vinnarskallar och vi hade kul iallafall :D De var varmt hela dagen

även när det blev molningt och blåsigt ute, men direkt jag kom hem börja det regna 

och det blev svart på himlen. Men jag som är allergisk mot pollen tycker det bara är

skönt för stunden,jag har vart allergisk hela mitt liv men har inte känt av det på två

år men två dagar efter att jag kom hem från Turkiet fick jag väärldens pollen allergi-

reaktion bara så där till och från affären som inte är en låång sträcka. Men nu så är

jag mest bara lite täppt i näsan och det kan jag leva med. Men tillbaka till lördagen,

tio över sju på kvällen kom bästa vännen Martin och hämtade upp mig,vi gick på bio

där vi såg BAKSMÄLLAN III och dom har lyckats ännu en gång, sjukt galet jäkla rolig

film som man kan se om och om igen : D Men ettan och tvåan var roligare men dom

gjorde den lika bra till 90 % och det om något är bra, det är inte lätt att lyckas med

tre filmer som alla ska tycka är lika bra eller ännu bättre än dom första , dom lyckas.

Efter bion hämtade vi upp Elin igen, hon sov över här till idag. Det blev GIRLSNIGHT

med film,tjejsnack,skratt och en skojig kväll. Nu är sommaren här,livet är på topp<3


Goooo Elin, who oh goo Elin :D


   

Martin, vinnarskallen och perfektionisten om poäng själv hahahha :-D


 

En fokuserad jag, japp :D


 

Pirat Minigolf, sen dom gjorde om har det blivit jätte fint och en bra bana :D


   

Best Movie Ever! :D <3





Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards