Maaddeelejine

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Madde - 3 juni 2013 16:55

Skulle egentligen gymma idag men efter frukosten kände jag att det var föör rörigt och

mycket kvar att göra i mitt rum sen vi flyttade hem och ville bara fixa det. Fått upp en

hel del,mina böcker, skivor, filmer & fönsterbrädor. Nu börjar det se ut och kännas som

hemma igen, man kan börja landa. Under dagen cyklad jag och mamma till Dollar Store,

gash vad mycket snyggt dom har där och till ett väldigt bra billigt pris. Hittade två plast

glas som blir perfekt tee glas, hårsnoddar och 1 dvd box Huset Fullt. Allt det här fick jag

för 90kr sen hittade jag massa annat men man kan inte köpa allt. När jag gör saker mår

jag bra & får annat att tänka på men direkt jag kommer hem blir jag tom. Jag har allting

eller nästan allt som jag behöver här i livet men jag saknar att vara kär, ha någon & dela

mitt liv med, det är en stor saknad och längtan som jag känner inombords varje dag <3


 

Hårsnoddar 10kr styck :)


 

Fina läckra leopard strumpor för 10kr styck :)


 

Mina tee glas för 10kr styck :)


 

Det här kollade jag jääämt på när jag var yngre :D<3




Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards