Maaddeelejine

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Madde - 5 juni 2013 20:02

Ibland på nätterna kan jag vakna upp och fryser som attan samtidigt som svetten bara

rinner av mig , jag håller inte på att bli sjuk och det är jäämt varmt i mitt rum så förstår

inte varför jag frys/svettas? Hade ställt klockan på nio,egentligen skulle jag inte behöva

ställa klockan för jag vaknar alltid en halvtimme eller fem minuter innan larmet ringer,det

är som att hjärnan ställer om sig på något konstigt coolt sätt. Värmen är tillbaka,det var

inte världens skönast väder ute igår direkt men det kan inte alltid vara fint. Jag tror man

uppskattar dom varma dagarna mer efter en eller flera kalla och gråa dagar. Jag passade

på att sola på våran altan, det är verkligen livet, det ända som fattas är havet i Turkiet.

Tio över ett tog jag bussen till gymmet där jag möte upp Elin. Känns galet bra att börjat

igen, körde ett hårt pass för att utmana mig själv och det gick bättre än vad jag trodde.

På varje maskin kör jag 20 x 20 x 20 = 60 stycken, vissa maskiner är jobbigare än andra.

Jag har tre favo maskiner men kan bara namnet på en av dom haha,måste kolla upp vad

dom heter. Kom hem runt fyra tiden, vad extra gott det är med mat när man har rört sig

och man får i sig så mycket mer mat. En stund efter att man smällt maten och andas ut

åkte jag & mamma till ikea. När vi var i Turkiet så läste vi varje kväll innan vi skulle sova

lampan och sova vilket jag fastnade totalt för & saknat att göra så jag bestämde mig då

att forsätta med det hemma. Jag har maaassor med böcker här hemma, har inte ens läst

hälften av böckerna så hade ganska svårt att bestämma mig för vilken bok men valde till

slut att läsa om Liza Marklunds böcker men problemet är att jag har alla böcker förrutom

den första som är Gömda, jag har bara den nyaste nyskrivna som är ur dålig. Den riktiga

första finns inte på någon bokhandel,men så beställde dom på bokia den till mig men sen

när jag kom hem kom jag på att nej , det är säkert den där nyskrivna boken han beställt

och jamenvisst var det de så jag får beställa den på Adlibris för där finns den iallafall ;D


 

Sommaren är kort så ta för dig, solen skiner idag trallala ^^


 

Ska du träna måste du tycka det är kul och jag älskar hårdträning :D


 




Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards