Maaddeelejine

Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Madde - 7 juni 2013 16:54

I onsdags fick jag ett mejl från en av dom som jobbar på arbetsförmedlingen som jobbar med

min handläggare där de stod att jag skulle komma på möte idag klockan nio,på själva student

dagen, både dum dag och tid men men så är det ibland. Mötet höll på i 40 minuter,han precis

med sista bussen från stan innan dom stängde av för alla traktorer. Det var bara att åka hem

för att byta om, äta och sen åka ner på stan igen med familjen för att fira min kusins flickvän

Elin som tog Studenten idag, STORT GRATTIS ELIN på din stora dag :D Först gick vi till själva

Rudbeckianska skolan och kolla när hon sprang ut , sen gick vi med dom i deras paradtåg och

det är en första för mig. Vi gick ner till stan,har träffat på en massa fina vänner och man såg

många bekanta som man inte sett på väldigt länge. Jag vart så avis att se alla studenter,jag

vill också ta studenten IGEN för det var fan den roliigaste dagen i mitt liv, det finns ingenting

som går att jämföra med den dagen <3 När alla stod på sina flak, shoade och dansa till musik

då ville jag bara vara där med dom och dansa loss. Jag kan inte alls fatta att det var 6år sen

jag tog studenten, vart har dom åren tagit vägen,vad har jag gjort egentligen? Jag vill också

säga stoort grattis till mina fina vänner Carro & Jennifer som också tar studenten idag :D Det

börjar kännas att jag har vart uppe sen halv sju imorse,det har jag inte vart på ett år nu och

jag har inga som helst problem med att kliva upp tidigt men när man är van att gå upp vid nio

för jag sover faktiskt inte bort mina dagar även fast jag är arbetslös ;) så gör 2timmar mindre

ganska mycket faktiskt. Sen har solen gjort sitt också, snacka om att ni fick riktigt fint väder

på eran stora dag, solen har verkligen bränt på en hela dagen. Jag har haft en super myyysig

dag med familjen, nu är jag helt slut, ska njuta av att det är fredag och helg med bra filmer :)


 

Jag för 6 år sen :D<3


 

Min outfit idag :)


 

Rudbeckianska Gymnasiet :)


 

Stort grattis Elin gumman på din stora dag :)<3


 


Moster och Jag :D


   

Kusin Jocke och Jag,blev jätte nöjd med det här kortet på oss :D


 

Mamma, Moster och Jag :D


 

Kusin Marcus :D


 

Elins Traktor :)



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards