Maaddeelejine

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Madde - 8 juni 2013 19:46

Snacka om att jag var trött igår kväll, det gick två bra filmer och en av dom är min favo film

men det var knappt så jag kunde hålla mig vaken. Den andra filmen orka jag inte kolla på för

mina ögonlock åkte ner hela tiden och ändå var klockan bara halv tolv haha men jag var hur

trött som helst och den tog över. Imorse vaknade jag halv åtta helt klarvaken och pigg,wtf?

Men jag somnade om en timme iallafall och gav upp halv nio,har jag väl vakna så är de bara

att gå upp för jag kan verkligen inte somna om. Runt ett tiden cyklade jag till hammarby för

att möta upp Anna, äntligen kunde hon släppa pluggandet för en stund och umgås med mig

hehe ;) Vi cyklade vidare till Löga , plötsligt hör jag någon som ropa mitt namn och där står

min kill kompis Mattias som umgicks med oss när vi kom ditt. Där var vi och solade i värmen

men efter 20 minuter började det spöregna , när vi cyklade till löga var det kolsvart på den

ena sidan och blått på andra sidan med sol och värme så vii trodde att det skulle försvinna

men icke sa nicke. Vi står där i linne och shorts , det reeegnar och vi fryser en hel del eller

jaag fryslorten iallafall haha. Som tur är sprang vi ju på Mattias som hade bil och cykelställ

, våran räddare för dagen. Jag och Anna åkte hem till mig, vi satt och prata igen tid som vi

missat sen så kolla vi på fiilm. Vad tokigt det kan bli ibland men det slutade iallafall bra och

det här kommer bli ett minne vi alltid kan skratta åt :D Ikväll blir det att kolla på filmer<3<3


  


Jag och super bästa Anna :D


 

Rainbow <3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards