Maaddeelejine

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Madde - 9 juni 2013 16:55

Jag vaknade halv sex imorse av ett jädra brak men förstod inte till en början vad det var,då mullrade

det bara och så tänkte jag inte mer på det. Men runt halv åtta KABOM, man ser blixten lysa upp heela

mitt rum och jag gömmer mig under täcket som ett litet barn haha men jag har aldrig tyckt om ljudet

när det smäller till, det låter högt och läskigt ! Jag ville inte alls gå upp men halv tio tog hungern över

som vanligt, det helt mörkt ute som inne och det kändes som om klockan var sex på morgonen, blixt

efter blixt slog ner medans jag satt och åt frukost, uuh nej jag gillar det inte alls. Men sen blev det fint

väder ganska fort tack och lov. Men det var fortfarande kallt och tråkigt väder så jag,mamma & roger

åkte till ikea , perfekt väder för att åka ditt så här på en söndag :) Jag köpte ett nytt skrivbord och två

förvaringslådor som jag ska ha under sängen,blev jätte nöjd med köpen. Nästa inköp blir skrivbords-

stol och en lampa att ha över sängen,jag köpte den lampan förra året meen den har försvunnit under

flytten konstigt nog men tur att den inte är jätte dyr sen måste jag kolla efter en ny klädgarderob som

antingen ska vara i vit eller brun , vi får se vad det blir. Då var den här helgen över också, jag ser fram

emot nästa helg redan för den kommer bli bra. Ikväll blir det godis,bra filmer och bara ta det lugnt :)<3


 

Åska, blixt och dunder, uuh läskigt ...


 

Men sen lyste det upp :D


 

Ikea Västerås :)


 

Mitt nya skrivbord, det ser svart ut men det är brunt :)


 

Mina förvaringslådor :)


 

Jag älskar den här charmiga lampan, det får bli nästa månad att köpa den :)



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards